Without You I'm Nothing...♥ - Kapitel 9

"-Kan vi inte gå och lägga oss nu?" jag såg på honom att var trött.

"-Jo det klart vi kan" han log mot mig när han såg att jag också var ganska trött.

Vi duckade av bordet, disken fick vi ta imorgon. Jag gick in i sovrummet och tog på mig ett av Eric's linnen som jag tycker så mycket om.

"-Vad snygg du är då" jag vände mig om och såg att Eric stod och tittade på mig med nyfiken blick.

"-Ska du säga" jag gick fram till honom, han kramde om mig och kysste min på huvudet.

"-Nu går vi och lägger oss älskling" han sår fortfarande med nyfiken blick på mig när vi gick för att lägga oss i den stora mjuka sängen.

374206_136665033111431_100003038065402_180708_1405906288_n_large



"-Äntligen" stönade han när han la sig ner i sängen.

"-Haha, vadå äntligen?" jag vände mig mot honom och tittade rakt in i hans vackra bruna ögon.

"-Ja, äntligen får man sova" han flinade stort.

"-Så du ska bara sova nu eller?" jag tittade på honom med förvånade ögon.

"-Ja, vad skulle jag annars göra?" han som aldrig brukar sova direkt när han går och lägger sig, vi brukar alltid ligga och mysa lite innan vi somnar.

"-Nä, jag vet inte" jag tittade med besvikna ögon på honom.

"-Godnatt" sa jag och la mig med ansiktet vänt åt andra hållet.

"-Haha, tro inte att du ska sova innan jag har gjort det här" han hoppade upp på min mage och började kyssa mig. Han kysste mig gång på gång och jag besvarade var ända kyss.

Tänk att jag hade en sådan tur att få ligga här med honom. Att man kunde ha en sådan tur. Jag kunde lika gärna legat hemma i min tråkiga säng alldeles själv och inte ha någon att prata med och definitivt inte Eric att kyssa. Varför hade han valt just mig? Jag visste att han redan hade svarat på det men ändå kunde jag inte riktigt förstå.

"-Vad är det?" han la sig ner bredvid mig igen och tittade upp i taket. Tydligen hade jag slutat kyssa honom när jag tänkte på.. ja, varför jag?

"-Inget" dumt nog hade han ju börjat känna mig så bra så han visste när allt var bra och när det var något som var fel.

"-Mig lurar du inte, vad är det? Har jag gjort något fel?" han vände sig mot mig.

"-Nej jag tänkte bara på varför du valde just mig? Jag vet att du har sagt det förut men ibland kan jag bara inte förstå det" han tog min hand och strök den mjukt.

"-För att du är den mest fantastiska, underbara, vackraste, finaste och mest otroliga person som jag någonsin har träffat!" jag blev helt varm i kroppen när han sa så till mig.

Men jag hade ju inte sagt något så fint till Eric, vad skulle jag säga?

"-Eric?"

"-Mm?" mumlade han mot mitt hår.

"-Jag älskar dig"

"-Och jag älskar dig, mer än vad du någonsin kommer kunna förstå" jag kunde själv inte fatta hur mycket jag verkligen älskar honom.

Men jag måste få fråga en sak till.

"-Eric?" sa jag igen.

"-Mm" mumlade han mot mitt hår likadant som förra gången.

"Kan du lovar mig att det är du och jag för alltid?"

"-Jag kan lova dig att jag aldrig kommer lämna dig, jag kommer alltid vara här vid din sida. Jag LOVAR!" jag blev så varm och glad av hans ord så jag fick inte fram något lika fint som det.

Jag somnade med ett leende på läpparna och jag låg så nära Eric som man bara kan komma. Och jag visste att jag alltid kommer älskar han.


Så nu är äntligen kapitel 9 klart! Vart väldigt kort men det kommer ett till ikväll ;) Vart det bra? Hoppas det iaf! :)
KOMMENTERA!!!
KOMMENTERA!!!

Puss Erica

Kommentarer
Postat av: Josefin

SKITBRA! MER ROMANTIK! <3<3<3<3

2011-12-13 @ 17:47:21
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: josefin

Det är kanon bra!!!<3

2011-12-13 @ 18:28:38
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer :D

Verkligen toppen-bra!!!!!!!!<3

MERMERMEMR!!! Längar till nästa<3 KJAM!<3

2011-12-14 @ 10:19:20
URL: http://www.jennasliv.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0