Without You I'm Nothing...♥ - Kapitel 8

Jag sjöng första versen och sen sjöng Nathaile också. Hon sjöng ju helt fantastiskt! Hon som sa att hon inte kunde sjunga. När låten var slut tittade hon osäkert på mig.

"-Hur hemskt var det?" hon såg väldigt nervös ut.

"-Hemskt? Det var ju helt otroligt bra!" jag kunde nästan hitta ord, så bra var hon verkligen!

"-Va? Menar du allvar?" utbrast hon.

"-Ja, du har en otrolig röst!" hur kunde hon tycka att hon inte kunde sjunga?


http://mystjej.blogg.se/images/2009/dsc01600_37418981.jpg



Fyra veckor senare i Nathalies perspektiv:


Jag kom in i lägenheten efter att ha varit ute på stan i några timmar. Nu mer så bor jag ju här med Eric i hans lägenhet, eller jag menar vår lägenhet. Jag flyttade in här för ungefär en två veckor sedan. Mamma och pappa har träffat Eric's och jag har träffat Eric's mamma, men tyvärr inte hans pappa än. Alla trivs och har roligt tillsammans och det är både jag och Eric jätteglada för. Just nu är Eric och jobbar i studion. Han började jobba förra veckan, men jag som verken har något jobb eller går i skolan längre har inget att göra. Så det här är första året som jag inte går i skolan längre, vilket känns helt fantastiskt och skönt. Men ändå så saknar jag skolan lite ibland. Att få kliva upp tidigt på morgonen, komma till skolan och vara där hela dagen, komma hem och vara så trött så man nästan inte änns kan öppna dörren in till huset. Men vad är det jag säger? Klart jag inte vill gå i skolan nu, det som var det jobbigaste och minst roliga under hela mitt liv. Men det klart ibland kanske man längtar tillbaka.

Nu var jag äntligen hemma igen efter en lång dag i köpcentret. Jag hade inte änns köpt något men trött vad jag ändå. Jag gick in i köket och satte mig vid köksbordet. Jag kanske skulle överraska Eric med en fin middag, det var ju ändå fredag. Jag gick till kylskåpet och tittade efter  vad vi hade, men det var inte mycket. Jag bestämde mig för att gå till Ica och köpa så att vi kunde äta tacos. Både jag och Eric gillade det. När jag kom hem igen var klockan nästan fem och Eric skulle komma hem när som helst. Jag slängde av min jackan, tog kassen och sprang in i köket, plockade upp all mat som jag hade köpt, började skära upp alla grönsaker och duckade bordet och tände lite ljus så det skulle bli riktigt mysigt. Nu hörde jag steg i trappan. Det måste vara Eric som kommer. Jag var helt lugn faktiskt eftersom jag redan var klar med allt och inte behövde stressa. Dörren öppnades och jag sprang ut i hallen och såg en trött och sliten Eric komma in genom dörren.

"-Hej älskling" han tittade på mig och log.

"-Hej gumman" han tog av sig jackan, sparkade av sig skorna och kom fram till mig och kramade om mig hårt och varmt.

"-Kom ska du få se vad jag har gjort till dig" jag tog hans hand och vi gick in i köket där jag hade duckat upp fint.

"-Har du gjort det här alldeles själv?" han såg förvånat på mig.

"-Ja det har jag bara för dig, tycker du inte om det?" han lyfte upp mig och kysste mig länge.

"-Det klart att jag tycker om det, det är jättefint!" han satte ner mig igen, vi satte oss vid bordet och började äta.

"-Är du hungrig?" han tittade upp på mig och jag började skratta.

"-Mmm" han hade munnen full med mat.

"-Haha, du är så söt" han svalde maten och log snett.

"-Kom" han sträckte ut armarna mot mig och ja gick och satte mig i hans knä.

"-Det är du som är söt" viskade han i mitt öra. Jag vände på huvudet så att jag sår rakt in i hans bruna vackra ögon, sen kysste han mig med sina varma och mjuka läppar, jag besvarade kyssen och vi kysstes ett tag till.

"-Kan vi inte gå och lägga oss nu?" jag såg på honom att han var trött.

"-Jo det klart vi kan" han log mot mig när han såg att jag också var ganska trött.

Vi duckade av bordet, disken fick vi ta imorgon. Jag gick in i sovrummet och tog på mig ett av Eric's linnen som jag tycker så mycket om.

"-Vad snygg du är då" jag vände mig om och såg att Eric stod och tittade på mig med nyfiken blick.

"-Ska du säga" jag gick fram till honom, han kramade om mig och kysste mig på huvudet.

"-Nu går vi och lägger oss älskling" han såg fortfarande med nyfiken blick på mig när vi gick för att lägga oss i den stora mjuka sängen.


Förlåt för att det inte blev så långt, men om ni är riktigt duktig och kommenterar minst 5 kommentarer så kommer det ett till ikväll! ;)

KOMMENTERA!!!!!!!

Puss Erica





Kommentarer
Postat av: josefin

Det blir bara bättre och bättre varje gång!!!<3

2011-12-12 @ 19:32:47
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Ronja

Mer! :D

2011-12-12 @ 20:11:35
Postat av: Jennifer :D

Jätte bra!! :')

LOVE TO THIS KAPITEL!! :D (xD)

MERMERMEMR!!! Längtar till nästa såå mycket! :)

Kjam<3

2011-12-12 @ 20:31:33
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Josefin

Mer mer mer! :D <3<3<3

2011-12-12 @ 22:13:01
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0