Without You I'm Nothing.. ♥ - Kapitel 3

Precis då såg jag att hon bara var kanske 50 meter ifrån oss. Jag ropade på hon och stängde av mobilen. När hon tittade upp såg hon först sur ut, men sen när hon såg att det faktiskt var Eric som stod bakom mig, började hon springa mot oss. Jag såg på henne att hon var väldigt förvånad och jätteglad också såklart!

"Hej" sa jag när hon hade kommit fram till oss.

Hon svarade inte, utan bara stirrade på Eric. "Hallå" sa jag och ruskade om henne.

"Va!" sa hon, utan att slita blicken från Eric.

"Hejsan" sa Eric och log mot henne.

Jag puttade till Sara lite så att hon skulle sluta stirra. "Ja, hej" sa hon.

Eric började skratta. "Ska vi gå då?" frågade Eric och tittade på mig och log.

"Ja, visst" sa jag och log mot honom.



5679026677_30bff1d803_z_large 



När vi kom in på Wayne's var det inte så mycket folk, så vi tog ett bord ganska långt in, tog av oss jackorna och gick för att köpa någonting att fika. Sara gick bredvid mig och Eric framför oss.

"Kan du fatta att vi är och fikar med Eric Saade!" sa hon ivrigt.

"Haha, näe det kan jag inte" sa jag och skrattade.

"Så, vad vill ni ha?" frågade Eric när vi hade kommit fram till honom.

Vi båda tittade på honom.

"Vet inte" sa vi munnen på varandra.

"Haha, okej. Då väljer jag" sa han och log vamrt.

"Okej" sa vi.

"Ni kan gå och sätta er så fixar jag det här" sa han och log mot oss.

Så vi gick och satte oss vid vårat bord och väntade på att han skulle komma. Vi sa inget till varandra, utan bara satt där och flinade. Efter en liten stund kom Eric med vårat fika.

"Nu kan vi börja fika" sa han och tittade på oss.

"Tack så mycker" sa vi och log mot honom.

"Ingen orsak" sa han och flinade.

När vi hade fikat klart och lärt länna varandra lite bättre, var Sara tvungen att gå hem, för hon skulle åka bort i morgon, till sina kusiner i Göteborg. Jag gav henne en kram och sa hejdå, hon gick en kram av Eric också och sen kunde hon nästan inte gå. Eric började skratta när han såg hur hon gick.

"Så vad ska vi göra då?" sa han och tittade lurigt på mig.

Alltså jag kunde bara inte sluta titta på honom, han var så himla fin! Och nu frågade han vad vi skulle göra. Tänk att jag är ute på stan med Eric Saade! Jag kunde bara inte fatta det.

"Jag vet inte" sa jag och tittade fundersamt på honom.

"Jag vet" sa hon och log.

"Vadå?" frågade jag.

Han tog tag i min hand och gick ut på gatan. Jag visste inte vart vi skulle men jag litade på honom, så jag följde bara efter. Han tittade bak på mig och sa "Du har väl inget annat som du ska göra, så du inte kan?" frågade han och stannade.

"Nej, absolut inte" sa jag snabbt.

"Haha, okej, vad bra då" sa han och skrattade.

"Men vart ska vi?" frågade jag fundersamt.

"Dedu, det får du snart de" sa han och blinkade med ena ögat.


Det vart inte så långt, men nu har ni jju fått 3 kapitel idag! Hoppas att det var okej?

Kommentera och ställ frågor i blogrespones!! Och tipsa era kompisar om min blogg om ni tkr den är värd att läsa förstås :)

Puss Erica ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den är helt klart värd att läsa! Lägger till dig under mina länkar! (:

2011-12-04 @ 19:07:15
URL: http://novelsbyyme.blogg.se/
Postat av: Noomi

bra uppdatering! Me like :) <3 bra blogg!

2011-12-04 @ 19:14:49
URL: http://difficulttocatch.devote.se/
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Underbart! Underbart! Underbart! Underbart! Underbart! Underbart! Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart! Underbart! Underbart! Underbart! Underbart! Underbart! <3333

längtar till nästa!!

Kjam<3

2011-12-04 @ 19:20:59
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Ronja

Så bra du skriver! Gleder meg til neste del :D

-Norsk Saadefan :)

2011-12-04 @ 23:20:21
Postat av: Josefin

MER MER MER! <3<3<3<3<3 Du är riktigt duktig på att skriva. :D

2011-12-05 @ 12:50:12
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: josefin

Det är jätte bra skrivit!!!<3 älskar bloggen<3<3 längtar tills nästa del kommer!!!<3

2011-12-05 @ 13:37:58
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0