Without You I'm Nothing..♥ - Kapitel 2

Men då kom jag på att det är ju Farsdag snart. Eller det är ju nästan en hel månad kvar men man kan ju börja titta ut någonting redan nu. Så jag började titta lite på tröjor, och jag hitta faktiskt en grå T-shirt som jag tror skulle kunna passa på pappa. Men det kanske bara var vad jag tycket, så jag gick fram till en kille som hade solglasögon och en huva över huvudet, han kanske var ett par kanske tre år äldre än mig? Och frågade vad han tyckte om T-shirten.

”Ursäkta” sa jag.

”Men vad tycker du om den här tröjan? ” sa jag lite försiktigt.

Han vände sakta på huvudet och tittade på mig.

”Jo, den var fin” sa han.

”Tror du den skulle passa på min pappa?” frågade jag.

Han vände sig om igen. ”Det gör det säkert” sa han och log.

”Du vänta nu lite” sa jag.

”Du är ju Eric Saade! ” sa jag uppspelt.








"Ja, det är jag" sa han och log.

"Men shit" sa jag och visste inte vad jag skulle göra.

"Ta det lugnt" sa han och titta lugnt på mig.

"Kan jag få en autograf? " frågade jag, helt uppspelt.

"Ja men visst" sa han och log.

"Vill du ha en kram? " frågade han.

"Klart jag vill" sa jag glatt.

Jag kunde inte fatta att det var sant, jag stod här med självaste Eric Saade! Jag började känna hur min mage gjorde ont, jag hade blivit ännu mer hungrig nu. Jag tittade upp på Eric och precis då kurrade min mage. Nej! Tänkte jag vad pinsamt.

"Är du hungrig?" frågade han och flinade.

"Haha, ja" sa jag och log.

"Jag med" sa han.

"Ska vi gå och ta en fika?" frågade han och tittade på mig.

Jag tittade med förvånade ögon på honom och jag såg att han väntade på ett svar. Men jag gick inte fram ett ljud, frågade Eric Saade mig om jag ville fika med han?!

"Så vill du det?" frågade han ingen och tog mig på axeln.

"Va. Ehh. Ja, det klart jag vill" sa jag.

"Okej. Kul. Vart ska vi gå?" frågade han och log.

"Vet inte" sa jag.

"Vi kanske kan gå till Wayne's" sa han och tittade på mig.

"Ja, det kan vi göra!" sa jag glatt, tittade upp på honom och han log.

Men gud så snygg han är! Tänkte jag när vi gick mot Wayne's, jag kan inte fatta att jag ska fika med ERIC SAADE! Det är helt sjukt. Sen kom jag att tänka på Sara, vart hade hon tagir vägen? Jag tittade mig runt samtidigt som vi gick.

"Letar du efter någon?" frågade han och tittade åt samma håll som jag.

"Va, jag min kompis Sara, hon är också här" sa jag och fortsatte titta om jag kunde se henne någon stanns.

"Okej, men då kanske du kan ringa till henne och fråga om hon vill följa med och fika lite" sa han och log mot mig.

"Ja, det kan jag göra" sa jag.

Jag slog Saras nummer, det kom tre signaler innan hon svarade. "Hej, det är Sara"

"Hej, det är är Nathalie" sa jag.

"Hej, vart är du?" sa hon.

"Jag är utanför Wayne's" sa jag glatt.

"Men vad gör du där själv?" frågade hon förvånat.

"Men jag är inte själv" sa jag och började skratta lite svagt.

"Vem är du med då?" frågade hon och hon hördes nästan lite sur.

"Jo, det är så att jag träffade Eric Saade inne på en affär här och nu ska vi fika lite" sa jag och tittade på Eric.

"Men, haha. Jättekul." sa hon uttråkat.

"Men det är sant" sa jag.

"Okej, så när du kom in i affären så kom Eric Saade fram till dig och frågade om du ville fika med honom?" sa hon och hördes ännu surare.

"Nä, inte precis" sa jag.

"Jag frågade han vad han tyckte om en tröja som jag tänkte köra till pappa i Farsdags present" sa jag och tittade på Eric igen.

"Säkert" sa hon.

"Men kom bara hit så får du se" sa jag.

Precis då såg jag att hon bara var kanske 50 meter ifrån oss. Jag ropade på hon och stängde av mobilen. När hon tittade upp såg hon först sur ut, men sen när hon såg att det faktiskt var Eric som stod bakom mig, började hon springa mot oss. Jag såg på henne att hon var väldigt förvånad och jätteglad också såklart!

"Hej" sa jag när hon hade kommit fram till oss.

Hon svarade inte, utan bara stirrade på Eric. "Hallå" sa jag och ruskade om henne.

"Va!" sa hon, utan att slita blicken från Eric.

"Hejsan" sa Eric och log mot henne.

Jag puttade till Sara lite så att hon skulle sluta stirra. "Ja, hej" sa hon.

Eric började skratta. "Ska vi gå då?" frågade Eric och tittade på mig och log.

"Ja, visst" sa jag och log mot honom.



Vad tycker ni? Är det bra elr dåligt?

Snälla, söta ni.. Kommentera! Då blir jag jätteglad och så kanske det kommer fler kapitel då..? ;)

Puss Erica ♥






Kommentarer
Postat av: josefin

DEn här super bra!!!!skriv mer noveller!!!!<3

2011-12-04 @ 15:44:06
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Noomi

sjuk bra ;)

2011-12-04 @ 16:01:42
URL: http://difficulttocatch.devote.se/
Postat av: Josefin

Jätte jättebra! MER! <3<3<3

2011-12-04 @ 16:31:42
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Amanda

superbra! :D

2011-12-04 @ 16:38:08
URL: http://novelsbyyme.blogg.se/
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Det är skitbra!!!<3

MERMERMEMREMR<3333

kjam!!!

2011-12-04 @ 17:31:23
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Sofia

Dom här novellerna, har dom hänt fig på riktigt eller är det bara påhittat?:)

2011-12-04 @ 19:37:26
URL: http://sofiaabengtsson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0