Without You I'm Nothing...♥ - Kapitel 11

"-Vad ska vi göra idag då?" frågade hon och satte sig närmare mig, jag lade armen om henne.

"-Jag vet inte, jag är ju ledig idag så du får bestämma" hon log glatt.

"-Jaa! Men då vill jag bara vara hemma och mysa med dig" hon var så fin så det fanns inte.

"-Och jag vill mysa med dig" jag kramade om henne ännu mer och kysste henne på huvudet.

"-Vilken tur då" hon skrattade och vände upp ansiktet mot mitt och kysste mig jag besvarade kyssen mjukt.

Jag kanske skulle fixa någon överraskning till henne, tänkte jag för mig själv.

Tumblr_lw27sb15ui1qfnl7fo1_400_large



Idag hade varit en helt underbar jag, bara jag och Nathalie, helt ensamma här hemma i lägenheten. Vi hade kollat på film mest hela dagen och bara myst av att få vara här bara vi två. Nu skulle vi laga lite middag. Jag visste inte riktigt vad vi skulle hitta på, men jag hade tänkt att jag skulle överraska henne. Så jag sa till hon att hon skulle vänta i lägenheten, så tog jag bilen, åkte till en av mina favorit-restauranger och bokade det finaste bordet som fanns i helt restaurangen och sa till koken att vi ville ha det finaste som fanns på menyn. Sen åkte jag hem igen. När jag kom in innanför dörren till lägenheten satte Nathalie i köket och väntade otåligt på att jag skulle komma hem någon gång.

"-Var har du varit? Och vad har du gjort?" hon tittade på mig med nyfiken blick.

"-Nej det får bli en överraskning" jag kunde inte låta bli att små flina åt hennes otroligt uppspelta ansikte.

"-Okej" sa hon, jag gav henne en snabb puss på munnen och gick in på toaletten.

"-Vad gör du där inne?" efter en stund knackade hon otåligt på dörren.

"-Du får snart se" jag hörde hur hon suckade utanför, så nyfiken på att få veta vad som väntade.

Jag hade ju faktiskt köpt en liten present till henne, som hon skulle få nu. Jag hade köpt den samma dag som hon flyttade in, men jag ville vänta till rätt tillfälle med att ge den till henne.
Jag låste upp dörren, höll presenten bakom ryggen och gick in i vardagsrummet där hon satt och väntade på att jag någon gång skulle komma ut.

"-Vad har du bakom ryggen?" frågade hon nyfiket.

Jag gick fram till hon, satte mig bredvid henne och kysste henne på munnen.

"-Så... Vad är det du har bakom ryggen nu då?" hon kunde tydligen inte vänta längre. Så jag tog fram presenten bakom ryggen och gav den till henne. Hon tittade med förvånade ögon på mig.

"-Vad är det här?" sa hon med glädje i rösten.

"-Öppna så får du se" hon öppnade försiktigt lådan.

"-Men... Vilken fin Eric!" hon vände sig till mig och slängde armarna om min hals.

Det var en vit fin klänning som jag hade köpt till henne för jag visste att hon skulle passa så bra i den.

"-Tycker du om den?" hon släppte lite på greppet om halsen.

"-Om jag gör- Jag älskar den Eric!" hon kramade mig ännu en gång och jag kramade tillbaka såklart.

"-Men varför får jag den här?" hon satte sig tillrätta i soffan igen och tittade med frågande blick på mig.

"-Jo.. Jag har en överraskning till" hela hennes ansikte sken upp som en sol.

"-Ha du en till?" sa hon uppspelt.

"-Ja, och den ska du snart få se, men först måste du byta om" jag tog tag i hennes hand och hon gick in på toaletten och bytte om.

Jag satte mig på en stol i hallen medan jag väntade på att hon skulle komma ut så jag skulle få se hur fin hon kommer bli i den.
Hon låste upp dörren, öppnade den och ut kom den vackraste jag någonsin jag sett.

"-D-du ser helt underbar ut" stammade jag fram.

"-Tack" sa hon lite genant.

*

"-Men vart är det vi ska?" hon vart bara mer otålig.

Vi satt i bilen på väg till restaurangen och jag höll hennes hand mjukt hela bil resan.

"-Det får du snart se" hon log glatt.

Jag stannade bilen och vi klev ur bilen.

"-Är det här vi ska vara?" hon tittade med stora ögon på mig.

"-Japp" vi stannade utanför dörren till restaurangen.

"-Men, Eric det är ju hur dyrt som helst här!" han gapade nästan.

"-Vad som helt för dig min älskade" jag kysste henne länge innan vi gick in.


Nathalie's perspektiv:


Men tänk att Eric hade gjort det här för mig. Han var så fin.
Vi gick in och satte oss vid bordet som Eric hade bokat till oss.

"-Vad fint det är här, jag har aldrig varit in här förut. Men jag vet ju att det är väldigt dyrt" han tittade på mig och log.

"-Ja, visst är det fint" han tog min hand som låg på bordet och kramade den mjukt.

Nu kom maten som Eric hade beställt. Jag visste du inte vad det var, men det luktade gått ut. Servitören lyfte av locket som var över tallriken. Det såg helt fantastisk gått ut.

"-Vad gått det var" sa jag med munnen full med en massa god mat. Han log mjukt mot mig.

"-Ja, men inte lika god som du" jag tittade på honom, för jag förstod inte riktigt vad han menade. Han såg att jag inte fattade så han sa:

"-Alltså jag god att kyssa" jag skrattade till lite, och han lutade sig över bordet för att kyssa mig.

När vi hade ätit klart, gick vi ut till bilen och satte oss i den för att åka hem till lägenheten igen.

"-Det här var det finaste någon någonsin har gjort för mig Eric" jag tittade in i hans bruna fina ögon.

"-Och du är det finaste som någonsin har hänt mig" jag log och vi kysstes en lång stund, är vi satt i bilen. Ute var det helt mörkt så ingen kunde se oss. Men det spelar ingen roll om någon skulle göra det heller för den delen.


När vi kom in innanför dörren tog vi av oss jackorna och skorna, och jag gick in i köket och tänkte ta ett glas med vatten, för jag hade blivit törstig av någon anledning.

"-Vart ska du?" hörde jag Eric's röst ifrån sovrummet.

"-Jag tänkte bara dricka lite vatten" ropade jag tillbaka.

"-Okej, men skynda dig hit, jag vill inte vara utan dig för länge" jag skrattade för mig själv ute i köket. Jag skyndade mig att dricka upp, så han inte skulle hinna somna innan jag kom.

"-Så, nu är jag här" sa jag när jag kom in i sovrummet. Han satt i sängen med bara kalsongerna på sig.

"-Hade du tänkt sova eller?" jag gick fram och satte mig bredvid honom i sängen.

"-Ja, jag hade tänkt det" sa han och tog min hand.

"-Jaha" sa jag med en suck.

"-Vill du inte sova?" jag tittade på honom igen.

"-Jag vill ju mysa med dig lite innan vi ska sova" han flinade sött och kysste mig lätt.

"-Men kom då, så gör vi det" jag tog av mig kläderna och tog på mig en av mina egna T-shirtar och lade mig ner i sängen tätt intill Eric. Han kramade om mig och kysste mig lite på huvudet då-och-då.

"-Du?" sa han tyst.

".Mm?"

"-Jag tycker verkligen om dig Nathalie" jag vände mig om mot honom och möttes av hans fina ögon och ruffsiga hår.

"-Och jag tycker verkligen om dig hur mycket som helst, du anar inte hur mycket jag tycker m dig" han kom närmare mig och vi kysstes om och om igen.

"-Jag älskar dig Eric"

Jag var bara tvungen att skriva ett kapitel åt er! Eftersom ni inte fick något igår så... nu kom det, kapitel 11! Hoppas det blev okej. Och nu till jag att ni kommer upp till iallafall 6 eller 7 kommentarer! Klarar ni det? :)
Kommentera!!!!

Puss Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0