Without You I'm Nothing...♥ - Kapitel 10

"-Eric?" sa jag igen.

"-Mm" mumlade han mot mitt hår likadant som förra gången.

"Kan du lovar mig att det är du och jag för alltid?"

"-Jag kan lova dig att jag aldrig kommer lämna dig, jag kommer alltid vara här vid din sida. Jag LOVAR!" jag blev så varm och glad av hans ord så jag fick inte fram något lika fint som det.

Jag somnade med ett leende på läpparna och jag låg så nära Eric som man bara kan komma. Och jag visste att jag alltid kommer älskar han.


http://2.bp.blogspot.com/-AFnvRtvcffs/Tfpnzoc4jlI/AAAAAAAAArY/ZNv0eFpy2rM/s1600/ka%25CC%2588rlek.jpg



Jag svettades när jag vaknade, jag försökte kliva upp ur sängen men jag kunde inte röra mig. Då kom jag på att Eric låg och höll om mig, då kan man ju inte gå. Så jag låg kvar i sängen en stund till och tillslut somnade jag om igen.

Eric's perspektiv:


Men gud vad varm det var när jag vaknade. Nathalie var som ett element och så fin så jag ville inte väcka henne. Jag lossade försiktigt på mina armar som jag hade runt henne, gick ut till köket och tänkte göra i ordning frukost på sängen till henne. Jag stekte pannkakor, lade dom på en tallrik med jordgubbssylt som jag visste att hon gillar och gick in i sovrummet där hon låg och sov så sött.

"-Älskling, vakna nu" jag strök henne över kinden och rörde lite smått på huvudet.

"-Mmm" hon öppnade ögonen långsamt och tittade på mig med sömniga ögon.

"-Jag har gjort frukost till dig gumman" hon satte sig upp i sängen och sträckte lite på sig.

"-Har du? Du är ju bara för underbar" hon sträckte fram armarna mot mig jag antog att hon ville ha en kram så jag satte mig i sängen bredvid henne och kysste henne på pannan och kramade om henne mjukt.

"-Men får man ingen riktig kyss?" hon tittade besviket på mig, jag skrattade och kysste henne länge, länge.

"-Ååh, vad gått! Har du gjort dom här?" mumlade hon och log.

"-Haha, ja det har jag" jag kunde inte låta bli att skratta åt henne.

"-Vad ska vi göra idag då?" frågade hon och satte sig närmare mig, jag lade armen om henne.

"-Jag vet inte, jag är ju ledig idag så du får bestämma" hon log glatt.

"-Jaa! Men då vill jag bara vara hemma och mysa med dig" hon var så fin så det fanns inte.

"-Och jag vill mysa med dig" jag kramade om henne ännu mer och kysste henne på huvudet.

"-Vilken tur då" hon skrattade och vände upp ansiktet mot mitt och kysste mig jag besvarade kyssen mjukt.

Jag kanske skulle fixa någon överraskning till henne, tänkte jag för mig själv.


Oj, blev ett kort kapitel. Men imorgon ska jag försöka skriva ett längre till er! Men bara om jag får MER kommentarer! 2 stycken räcker verkligen inte! Minst 5 och det kommer ett lång imorgon ;)
Vad tycker ni ska hända nu? Berätta! :)
KOMMENTERA!!!

Puss Erica

Kommentarer
Postat av: Josefin

MORE! :D

2011-12-14 @ 08:23:46
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: josefin

Den är super bra...<3 Dom kanske går på en efterfest på Eric`s turne???det kom jag på..

2011-12-14 @ 13:09:50
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Jättebra! :D

2011-12-14 @ 16:52:49
URL: http://novelsbyyme.blogg.se/
Postat av: Michaela

Underbart:) längtar tills nästa:D

2011-12-14 @ 19:23:11
Postat av: Anonym

bäst!!! <3

2011-12-18 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0