Without You I'm Nothing...♥ - Kapitel 13

"-Vad vill du göra idag?" sa han plötsligt.

Jag vaknade upp ur mina tankar. "-Har ingen aning. Har jag inte änns tänkt på" jag vände mig mot honom och han log sött.

"-Jag vet inte heller vad vi ska hitta på. Men på måndag ska jag jobba" jag förstod att Eric skulle börja jobba,
men jag ville inte att det skulle vara så snart.

"-Du kanske vill följa med till studion? Se hur det ser ut där och träffa lite folk som jag jobbar med" han tittade med glada ögon på mig medan han väntade på ett svar.

"-Ja! Får jag det?"

"-Det klart du får" vad roligt det skulle bli!

http://linneaanii.blogg.se/images/2011/sn1_1_1_136675507.jpg



Eric's perspektiv, tre veckor senare:


Äntligen var jag klar i studion och skulle få komma hem till Nathalie. Jag tog på mig jackan, sa hejdå till alla, gick ut, satte mig i bilen och åkte hem till min Nathalie. Det kändes som en evighet, det kändes som jag bara åkte runt och runt. Men det gjorde jag tydligen inte för nu var jag hemma. Jag klev ur bilen och stängde dörren efter mig, sprang upp för trappan och in i lägenheten.

"-Hallå" ropade jag precis när jag kom in i genom dörren. Men ingen svarade.

"-Nathalie, vart är du?" inget svar nu heller, vart kunde hon vara.

Jag gick in i köket, där var hon inte, inte i vardagsrummet, och inte på toaletten. Vart kunde hon vara? Jag började bli orolig. Tänk om det hade hänt henne någonting, det fick inte hände något med henne, jag älskar henne alldeles för mycket.
Jag tog några steg mot sovrumsdörren och öppnade försiktigt. Om hon inte är här vet jag inte vad jag ska göra.
Men där låg hon, i sängen och sov. Jag gick fram till sängen och satte mig på sängkanten. Jag strök henne över kinden, hon var så fin.

"-Gumman" sa jag och strök bort en hårslinga som hon hade i håret.

"-Du måste vakna nu" hon öppnade ögonen försiktigt och tittade på mig med nyvakna ögon.

"-Varför då?" hon måste haft det jobbigt idag, undrar vad hon hade gjort.

"-Du måste äta lite middag" hon satte sig sakta upp.

"-Okej, men ska inte du också äta?" hon gnuggade sig i ögonen.

"-Jo, men ag ville inte bestämma maten innan jag hade frågat dig.

"-Jaha" hon satte sig bredvid mig och lutade huvudet mot min axel.

"-Vad har du gjort idag? Eftersom du är så trött?" hon flyttade inte huvudet, utan låg kvar.

"-Jag vet inte, jag har bara varit hemma och städat lite. Så jag vet inte varför jag är så trött" hon vickade upp huvudet och tittade på mig med trötta ögon.

"-Kan vi inte sova lite innan vi äter?" hon log sött, så som bara hon kan.

"-Jo, det kan vi älskling" kan kysste henne på pannan.

"-Eller kanske inte sova, men mysa lite. Eller?" nu log hon sådär igen. Jag var tvungen att skratta åt hennes min.

"-Okej, mysa alltså?"

"-Japp, precis. Eller vill du äta nu?" hennes leende försvann och hon väntade på mitt svar.

"-Nej, jag vill ju vara med dig lite först., nu när jag har jobbat hela dagen" vi la oss i sängen och drog på oss täcket.

"-Då sover vi då" jag vände mig ifrån henne och väntade på vad hennes svar skulle bli.
Men det kom inget. Så jag vände mig om igen för att se om hon hade somnat. Nu låg hon alldeles vid mitt ansikte och tittade med uppspärrade ögon på mig.

"-Haha, vad gör du?" jag kunde inte låta bli att skratta lite åt henne.

"-Tittar på dig" hon slutade stirra och tittade med vanlig blick.

"-Varför då?"

"-För att du är det finaste jag har" hon var för underbar.

"-Inte lika underbar som du" jag kysste henne lätt på munnen.

"-Äh, vad var det där då?" hon hoppade upp på min mage och började kyssa mig.

Efter en stunds kyssande, lade hon ner huvudet på mitt bröst. Jag kunde känna hennes goda doft där hon låg och andades på min mage.

"-Jag älskar dig så himla mycket Eric" hon lyfte upp huvudet och jag kysste henne mer och mer.

"-Jag älskar dig ännu mer" sa jag emellan kyssarna.

Duktig ni är på att kommentera! Men vill ha mer :D Så om ni kommenterar ännu mer nu kommer det kanske ett lite längre imorgon! ;) Men ska bara säga det att det hjälper inte om det är från samma person :) Men duktig är ni!! :)
KOMMENTERA!!!!

Puss Erica






Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh mer! :D <3<3<3

2011-12-19 @ 09:03:49
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: josefin

Så himla duktig du är!!!!<3 älskar den<3<3

2011-12-19 @ 15:56:53
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: a.l.v.a.n

jätte bra <3

2011-12-19 @ 20:19:47
Postat av: Jennifer, Inte i Eric Saades band ;)

Så sjukt underbart!! :D

MEREMRMER!! Längtar till nästa<3

KJAM<3333333

2011-12-19 @ 22:10:35
URL: http://www.jennasliv.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0