Without You I'm Nothing...♥ - Kapitel 6

"Men då ses vi väl imorgon då?" sa jag glatt och lyfte upp hennes huvud så att hon tittade rakt in i ögonen.

"Ja det gör vi!" sa hon och log glatt.

Jag lutade mig fram och gav henne en puss på munnen. Vad fin hon var tänkte jag.

"Hejdå" sa jag när hon gick bort ifrån mig.

"Hejdå" ropade hon en bit bort.

Medan jag gick hem tänkte jag för mig själv. Nu har jag hittat rätt.







Nathalie's perspektiv:


När jag kom hem gick jag direkt upp på mitt rum, la mig på sängen och tänkte på vad jag hade gjort idag. Jag hade varit ute med Sara, gått runt och tittat i en massa affärer och jag hade träffat Eric. Eric Saade. Det var så sjukt så att jag nästan glömde bort det. Det var den mest fantastiska dagen i mitt liv! En dag jag aldrig skulle glömma.


Nästa morgon:


Jag vaknade av att jag fick ett sms. Jag satte mig upp, tog upp mobilen och såg att det var ett nummer som jag inte hade inlagt. "När ska jag komma och hämta dig? ;)" stod det. Det måste vara Eric kom jag på. "Kom om en timme, om det går bra? :)" skrev jag tillbaka och la ner mobilen igen. Jag gick fram till garderoben och tog fram ett par jeans och en varm tröja, gick ner till köket. Mamma och pappa var visst inte hemma, så jag tog ett glas juice och en macka, gick sedan in på toaletten och sminkade mig lite. Eric skulle inte komma föränns och en halv timma, så jag gick och satte mig vid tven medan jag väntade. Helt plötsligt plingade det på dörren. Jag ställde mig upp med ett ryck, gick bort till dörren och öppnade.

"-Tja!"

Det var Eric! Men skulle inte han komma klockan ett? Jag slänge en snabb blick in i köket och tittade på klockan, oj då den var ju ett, jag måste ha somnat i soffan.

"-Vad är det?" han tittade på mig.

"-Va? Nej inget. Jag trodde inte att klockan var så mycket för jag somnade i soffan" jag skrattade till lite och han flinade mot mig.

"-Haha, jaha. Ska vi åka?" frågade han och pekade på bilen.

"-Ja visst!" jag log mot honom.

Men hur kunde han vara vart jag bor? Jag tittade på honom innan jag frågade. "Hur kan du vet vart jag bor?" Han tittade på mig och sa. "Jag har ju mina kontakter" han log kaxigt.

När vi kom fram till Eric's lägenhet, skyndade Eric sig ut ur bilen till in sida och öppnade dörren åt mig.

"-Haha, det var inte nödvändigt" jag tittade på honom och skrattade.

"-Haha, jo man ska ta hand om dem man tycker om.

Sa han verkligen det, att han tycker om mig?!

När vi kom upp till lägenheten försvann Eric plötsligt. "Eric vart är du?" sa jag och tittade mig omkring.

"-Här, kom hit så får du se en sak!" sa han glatt.

När jag ko in i rummet där jag hade hört Eric's röst ifrån. Visste jag inte vad jag skulle säga?


Nu är det äntligen fixat och här kommer det, kapitel 6! Tipsa kompisa om bloggen om ni tycker om den! Så kommer det ett till kapitel senare ikväll!
KOMMENTERA!!

Puss Erica






Kommentarer
Postat av: a.l.v.a.n

så himla spännande <3 :D !!!

2011-12-11 @ 19:42:35
Postat av: josefin

äntligen kom det...<3 det ska jag göra ska skriva det på facebook så du får mer läsare för du skriver så himla bra!!!<3

2011-12-11 @ 19:48:19
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0