Without You I'm Nothing...♥ - Kapitel 7

När vi kom fram till Eric's lägenhet, skyndade Eric sig ut ur bilen till min sida och öppnade dörren åt mig.

"-Haha, det var inte nödvändigt" jag tittde på honom och skrattade.

"-Haha, jo man ska ta hand om dem man tycker om.

Sa han verkligen det, att han tycker om mig?!

När vi kom upp till lägenheten försvann Eric piötsligt. "Eric, vart är du?" sa jag och tittade mig omkring.

"-Här, kom hit så får du se en sak!" sa han glatt.

När jag kom in i rummet där jag hade hört Eric's röst ifrån. Visste jag inte vad jag skulle säga?


http://www.jesseloogna.se/wp-content/uploads/2010/05/P10106501-300x225.jpg



Eric's perspektiv:


När hon kom in i rummet log jag och hon såg jätte förvånad ut.

"-Vad är det?" frågade jag och tittade oroat på henne.

"-Ja vad tror du? Du har en helt egen studio och en massa saker att spela på och sjunga och ja.. allt!"

"-Haha" jag gick fram till henne.

"-Du kanske vill prova sjunga lite?" jag tittade uppspelt på henne.

"-Jag. Sjunga? Skulle inte tro det" sa hon. Men jag skulle inte ge mig, hon skulle sjunga. Tillslut stod hon där framför mikrofonen och skulle sjunga tillsammans med mig.

"-Om du inte vill måste du inte" sa jag och tittade på hennes oroade ansikte.

"-Jo nu gör vi det här" sa hon och började le.

"-Är du säker?" jag visste att hon inte ville, men hon kanske hade ångrat sig.

"-Ja jag är helt säker" sa hon och log.

"-Okej, då kör vi"

Jag satte på Break of Dawn och vi började sjunga.

Jag sjöng första värsen och sen sjöng Nathalie också. Hon sjöng ju helt fantastikt! Hon som sa att hon inte kunde sjunga. När låten var slut tittade hon osäkert på mig.

"-Hur hemskt var det?" hon såg väldigt nervös ut.

"-Hemskt? Det var ju helt otroligt bra!" jag kunde nästan inte hitta ord, så bra var hon verkligen!

"-Va? Menar du allvar?" utbrast hon.

"-Ja, du har en otrolig röst!" hon kunde hon tycka att hon inte kunde sjunga?


Nu är jag verkligen jättetrött, så ska sova nu! Hoppas det blev ganska bra, kort  art det också. Förlåt. Har migrän så.. ja förlåt om det inte blev bra! Men, men. KOMMENTERA! Det kommer imorgon också. Lovar! Ni får gärna tipsa mig om ni vill och säga vad ni vill ska hända! :)

Puss Erica







Kommentarer
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

BRA!!!!!!!!!!

Längtar till nästa!! :D<3

Kjam<3

2011-12-11 @ 23:32:16
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: josefin

Det är jätte bra skrivit!!vilken fantasi du har...<3

2011-12-12 @ 12:02:10
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0