Lite om mig...

Eftersom att ni inte vet så mkt om mig så tänkte jag göra ett litet test och lägga upp, så får ni veta lite mer om mig! Låter det bra? :)


 OM MIG:
Har du bra självförtroende? - jo, gansa så bra
Hur ser din framtid ut? - sångerska (vill jag iaf)
Dricker du alkohol? - nej
Är du envis utav dig? - kanske ibland
Skulle du säga att du är kaxig? - ibland, men det måste man få vara någon gång dåodå
Har du mer än 5 par skor? - ja
Vilket stjärntecken har du? - fisk
Vart föddes du? - sjukhuset
På vilka ställen har du bott på? - hemma
Vart bor du just nu? - Sverige
Vad gillar du mest hos dig själv? - min röst

SKOLAN:
Tuggar du tuggummi? - nja, ibland
Gör du dina läxor? - ja
Känner du dig ensam? - ibland 
Vad kallar dom dig i skolan, populär eller opopulär? - fråga inte mig, fråga mina kompisar 
Trivs du i skolan? - ja
Vilket är ditt favoritämne? - musik! 
Sms'ar du på lektionerna? - har hänt

KÄRLEK:
Har du pojk/flickvän? nepp
När senast var det du kysste någon? - ett tag sedan
När senast var det du kramade någon? - i torsdags
Hur många gånger har du varit kär? - vet inte
Har du varit otrogen någon gång? - nej
Har du varit på en blind-date? - nej
Vad vill du att en kille/tjej ska ha? - personligthet

UTSEENDE:
Hur lång är du? - 167 cm
Är du stolt över hur du ser ut- ja, oftast
Vad har du för frisyr? - blond, mellanlångt
Har du tandställning? - ja, jag har ju det
Vilken hårfärg har du? - blond
Vilka skor använder du just nu? - har väl inga skor på mig nu :p
Har du bytt stil någon gång? - ja
Brukar folk klaga på dig? - nej, inte vad jag vet..
Hur skulle du vilja att ditt hår såg ut? - långt!

VÄNNER:
Har du någon bästa vän? - nej, jag har flera
Vad brukar du och dina vänner göra? - skratta och prata
Vilket är det bästa minnet du har med en vän? - jag har för många för att välja ett
Kan du umgås med fler än en i taget? - självklart!
Har du vänner som du bara känner via internet? - nej 

MUSIK:
Vilket musikgenre lyssnar du oftast på? - pop
Vilken är din favoritlåt just nu? - alla Eric's låtar!
Nämn någon med samma musiksmak som dig? - Maja 
Gillar du Lady Gaga? - helt okej
Har du Spotify? - ja

ANTINGEN ELLER:
Fanta eller Coca Cola? - CocaCola 
Öl eller cider? - cider
Göteborg eller Stockholm? - Sthm 
Vinter eller sommar? - vinter
Dag eller natt? - natt
Vänner eller pojk/flickvännen? - vänner
Seriös eller oseriös? - beror på när och var
Brunett eller blondin? - båda
Havet eller poolen? - poolen
Dator'n eller TVn? - dator
Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" vänner? - flera vanliga 
MSN eller mobil? - mobil

ÖVRIGT:
Läser du några bloggar? ja 
Har du något som du skulle vilja göra som du ännu inte gjort? - du skulle bara veta! 
Om du fick likna en kändis, vem skulle det vara då? - Molly Sandén, hon är så fin!
Har du problem med invandrare? - nej
Röker du? nej
Vilka länder har du besökt? - haha, Sverige :p 
Nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan? - kompisar, familj och ERIC SAADE!
Har du åsikter om folk som du inte känner? - jag känner dom ju inte, så ja det klart man har
Vet du om det går rykten om dig? om du vet, vilka? - ingen aning
Vem har grym humor? - Eila




Så nu kanske ni vet lite mer om mig! Om ni undrar något så blir jag jätteglad om ni frågar mig på blogresponse! Så gör det, jag svarar! ;)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0