Ingen rubrik



Medan jag väntar på att det här problemet som helt plötsligt kom. Så blir det ju inget kapitel! :( Men så fort det har löst sig så kommer ni att få minst 4! Lovar!!! ;) Och på fredag och lördag kommer det inte att komma några kapitel heller, för jag åker till min mormor och morfar på fredag morgon. Men och problemet är löst till på söndag så kommer det komma då! Det kan jag lova er ;) Men ni får jättegärna skicka frågor till mig i blogrespones. Det är ett bättre ställa att svara på dem, än om ni ställer dem i en kommentar ;) ♥  Jaja...


Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: a.l.v.a.n

älskar dina noveller!!! :) <3 och mina kompisar också :)

2011-12-08 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0